Content

7 Ağustos 2014 Perşembe

Lahana Gezdirme Çin

Sanattan gerçekliğe dönüşen bu olay gerçekten duyunca insanı bir hayrete düşürüyor. Bildiğiniz köpek gibi lahana gezdiriyorlar.

Çin















Sanattan gerçekliğe dönüş dediğim olay ise şudur: Çinli sanatçı Han Bing “Lahana gezdirme” isimli fotoğraf serisini Beijing Midi Müzik Festivali’nde sergileyince ortalık karıştı.

Bir Çinliye neden böyle bir şey yapıyorsun diye sorulduğunda cevabı "Kendimle ilgili olumsuz düşüncelerimi lahanaya aktarıyorum ve evden çıkıp onunla yürüyüşe gittiğimde kendimi daha iyi hissediyorum" olmuş. :)

Han Bing ise aynen şöyle demiş : "Bunun insanların yalnızlığını giderdiğini düşünüyorum." (Ulan bir milyar üç yüz elli dokuz milyon iki yüz elli bin [rakamla yazsaydım burayı geçerdiniz demi :)] kişisiniz nasıl bir yalnızlık çekebilirsiniz)

Bu eylemin Çini süpürmekle ilgili olduğunu söyleyenler de var :)

Aslında biraz araştırılınca bu lahana etkinliğinin yeni olmadığı çok kolay anlaşılıyor.

1-Tiananmen Meydanı, Pekin/2001


Çin

















2-Houai/Pekin/Çin/2001


Çin

















3-Subway/Pekin/Çin/2004


Çin

















4-Jiangsu/2005

Jiangsu

















5-Tokyo/Ginza/2006


Tokyo
















6-ABD/Miami Plajı/2006


Amerika

















BONUS(2000-2008)


Dünya

















Türkiye de Lahana gezdirebilecek deli yürek aranıyor eğer varsa yorum atsın e-posta adresimi vereceğim resmini atsın harbi merak ettim :)

Türkiye de yapılsa tahmini bir teyzeden tepki : "Abe kızanım onu ne yerde sürüklersin üyle ziyanlık yaparsın, vereydin onu bana yapaydım bi lahana dolması sana"(Trakya ağzı)

Herkese bol Lahana Gezdirmeler :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Günün Sözü

Çok Gezen Mi Bilir Yoksa Çok Okuyan Mı?